Skip to content

Fra Kontoret

5. juli 2010
by

Manden er nu blevet udstyret med endnu et kontor i rækken af kontorer hvor Manden arbejder. Det her er et rigtigt kontor med masser mapper på den ene væg og det ene og det andet. Her laver Manden så kontorting og arbejder i rejsesystemer og lønsystemer og arkivsystemer og interne universitetssystemer og alt muligt. Manden er ret godt tilfreds (også fordi han faktisk får en rigtitg løn for arbejdet hvilket slet ikke er så dårligt endda).

3 kommentarer leave one →
  1. 5. juli 2010 09:07

    Er vi ved at nå frem til at et kontor først er et “rigtig kontor”, hvor rigtig altid skal udtales, når man omtaler det er, at man får rigtig løn for at sidde der?

    Manden har jo trods alt haft en del kontorer på den der kaserne efterhånden…

    Damen afventer stadig svar på, om hun snart har kontor det hemmelige sted…

  2. Manden permalink*
    5. juli 2010 10:13

    Ja, for rigtig løn er ikke studentermedhjælpsløn. Så jo, lige nu sidder jeg på et rigtig kontor. Det der kontor jeg har ovenpå er kun et kontor (specialeskrivning og ind-til-nu studentermedhjælpskontor). For øvrigt bestilte jeg en iPhone i dag – så må jeg se om den kan blogge.

  3. 5. juli 2010 10:37

    spændende spændende… håber den nå frem, så jeg kan se den, når jeg kommer forbi den lille by i weekenden…

Skriv et svar

