Skip to content

Det vredeste brev Manden nogensinde har skrevet:

1. juli 2010
by

Manden allerhelvedes vred

Manden har lige skrevet og sendt en mail til Passepartoutredaktionen fordi han er vred over at PP på det enkelte redaktionsmøde han måtte melde afbud til fandt på den skide gode ide med at lade alle komme med i redaktionen…det tiltrak naturligvis en flok oppotunistiske cv-ryttere. Og da Manden trods alt tro på en vis form for fornemhed følte han sig ikke for god til at sende følgende mail rundt til nye såvel som gamle redaktionsmedlemmer. Han ved ikke om det er for meget?

Hej PP’ere

Tillad mig at være den sure stodder.
For helvede, jeg er ikke i godt humør i forhold til den nye flok (XXXXXX, du er ikke mål for min klagesang) – hvis man ikke engang kan nosse sig sammen til at melde afbud i god tid så kan jeg ikke se hvad faen man laver i det her foretagende. Emnet skulle muligvis være taget op på næste redaktionsmøde, men til den tid er jeg sikker ikke vred og alting er glemt – så derfor lige nu og derfor lige her.
Passepartout er ikke en gratis cvoptimeringsforening og man kan være forhindret af alverdens gode og dårlige grunde, men er man ny kan man i det mindste foregive en eller anden form for interesse.
Og jo, jeg ved det er mig der er en gammel vred knark og sikkert også smålig, og jo, jeg ved at vi skal være gode ved de nye, og jo, jeg ved at det var et pisseirriterende tidspunkt for en udsendelse midt i Roskildefestivalen, og jo, jeg håber at der er nogen der vil tage de nye i forsvar så jeg ikke ender med at have skræmt dem allesammen væk, men jeg gider kraft æde mig ikke holde gode miner for slet spil.
Gør med det hvad I vil – Sur Stodder tager hjem og bager brød.
Vi ses til receptionen – der er god øl.

Kasper Manden

No comments yet

Skriv et svar

